Вас вітають вчителі шкільного методичного об*єдання природничих дисциплін КЗ "Долинський опорний ЗЗСО - гімназіяІ-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради""

Видавнича діяльність


Якщо книга возвеличує душу, вселяючи в неї мужність і благородні пориви, 
судіть про неї тільки за цими почуттями: вона чудова і створена рукою майстра. 

Ж. Лабрюйєр






Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтервю. // Газета “Завуч”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
2.Ласкурик П.В. Ідеальна школа. “Панорама творчих уроків - 2006”. Інтерв’ю, фотографія. // Газета “Фізика”, №14, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
3.Ласкурик П.В. “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №16, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
4.Ласкурик П.В. Учитель – дослідник – вимога сьогодення “Панорама творчих уроків - 2006”. Фотографія. // Газета “Завуч”, №30, 2006, видавництво “Шкільний світ”.
5.Ласкурик П.В.  Електричний струм у розчинах електролітів. // Урок у фаховому виданні “Фізика”, №5, 2007, видавництво “Шкільний світ”.
6.Ласкурик П.В.  Тепловий насос у шкільному курсі термодинаміки // Стаття у фаховому виданні “Фізика”, №25 (361), вересень 2008, видавництво “Шкільний світ”. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 14-16.
7.Ласкурик П.В. Хвильова оптика. Уроки фізики в 11 класі: ( навч. – метод. посіб. ) / П.В.Ласкурик. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 104с.
8. Ласкурик П.В. Хвильова оптика. Уроки фізики в 11 класі. //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 97, номери сторінок – 5 – 102.
9. Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька діяльність учнів в шкільному курсі фізики. // Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Кіровоград, 9-10 квітня 2014 р.). – К., 2014. – 218 с. Сторінок автора – 4, номери сторінок – 94 – 97.
10.    Ласкурик П.В. Навчально-дослідницька діяльність учнів: навчання шкільному курсу фізики з дотриманням принципу наступності. // Формування освітнього середовища навчально-дослідницької діяльності дітей у контексті наступності та перспективності: матеріали Всеукр. наук-практ. конф. з міжнародною участю (Київ-Черкаси-Кіровоград, 22-23 квітня 2015 р.). – К., 2015. – 184 с. Кількість сторінок у посібнику – 184, сторінок автора – 3, номери сторінок – 81 – 84.
11. Павло Ласкурик. Навчально-дослідницька діяльність на уроках фізики. // Сучасна дошкільна та шкільна освіта: інновації, теорія, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кропивницький, 4 жовтня 2017 року) / Міністерство освіти і науки, комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського». – Кропивницький: КЗ «КОІППО ямені Василя Сухомлинського», 2017. – 116 с. Сторінок автора – 3, номери сторінок – 96-98.










1.Тарасова І.А. Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона (8 клас): ( метод. рекоменд. ) / І.А.Тарасова. – Кіровоград: Видавництво обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2010. – 28с.
2.Тарасова І.А. Опорний заклад та організаційно – методичне забезпечення апробації шкільної навчальної літератури. // Стан і перспективи апробації навчальної літератури: матеріали Всеук. наук.-метод. конф. (Кіровоград, 28-29 жовт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Акад. пед. наук України [та ін.]. – Кіровоград: Кіровогр. обласний ін-т післядипл. пед. осв. імені В.Сухомлинського, 2009. Кількість сторінок у посібнику – 444, сторінок автора – 4, номери сторінок – 252 – 255.
3.Тарасова І.А. Географія України. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона (8 клас).  //Організація навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів природничо-математичного циклу: навчально-методичний посібник / П.Ласкурик, Т.Олійник, І.Тарасова, С.Чумаченко. – К.: ТОВ “СІТІПРІНТ”, 2013. – 240 с. Сторінок автора – 25, номери сторінок –182 – 206.






1.  Бондаренко Е.Е. Особистісно орієнтоване навчання з біології. 7 – 9 класи. // Методичний посібник. Кіровоград, КОІППО, 2008 рік. Кількість сторінок у посібнику – 44, сторінок автора – 44.
2. Бондаренко Е.Е. “Природа – наша мати треба її оберігати” // Позакласний час плюс. Київ. Редакція газети “Позакласний час”. № 9, 2007 рік. Кількість сторінок у газеті – 80, сторінок автора – 7, номери сторінок – 61-67.

3.     Бондаренко Е.Е. Здорове харчування – свідомий вибір кожної людини. (Урок-дослідження для учнів 8-11 класів) // Формула здорового способу життя: Розробки уроків, позакласних заходів та пішохідних екскурсійних маршрутів для проведення Дня Знань та Першого уроку в 2012 / 2013 навчальному році / Укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Плакса, Н.І.Дяченко, - Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2012 – 168 с. Сторінок автора – 5, номери сторінок 114-118.

Комментариев нет:

Отправить комментарий