Вас вітають вчителі шкільного методичного об*єдання природничих дисциплін КЗ "Долинський опорний ЗЗСО - гімназіяІ-ІІІ ступенів №3 Долинської районної ради""

Засідання ШМО

Засідання членів ШМО 2020-2021 н.р.

Вересень(03.09.20р)

Перше засідання

( організаційно – інструктивне )

Тема: Створення освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти.

 Мета:  проаналізувати результативність роботи  за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входять до ШМО, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів природничого циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань. 

1. Про підсумки роботи:

- Аналіз роботи ШМО за 2019 – 2020 н.р.

- Обговорення виконання плану роботи за минулий та корекція плану на поточний        навчальний рік.

- Анкетування членів ШМО

                                                                               (Всі члени ШМО) 

2. Аналіз  навчальних програм, підручників на 2020 – 2021 навчальні роки.     Про банк нормативних  документів в галузі освіти.( Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів,розміщення у блозі ШМО)

                                                                               (Тарасова І.А., Коваль Р.М.). 

3.  Готовність матеріально – технічного забезпечення кабінетів біології, фізики, географії , та хімії до роботи в новому    навчальному році.

                                                                                         (Всі члени ШМО) 

4. Поповнення завдань для діагностичних контрольних робіт, та їх проведення (моніторинг отриманих знань під час дистанційного навчання).

                                                                                         (Всі члени ШМО)  

5. Про правильність оформлення та умови затвердження календарно-тематичного планування вчителів МО на І семестр 2020-2021 н.р.

                                                                                                (Тарасова І.А.) 

6.Робота з обдарованими дітьми.

 Підготовка учнів до шкільної олімпіади в умовах карантинних обмежень (обмін досвідом)                                                               (Всі члени ШМО) 

7.Підготовка до ДПА та ЗНО , участь учнів у Всеукраїнських конкурсах різного спрямування.                                                                                  (Голова ШМО) 

8. Висвітлення новин у роботі ШМО блозі вчителів природничого циклу гімназії.                                                                                                  ( Коваль Р.М.)

 Протокол №1

Засідання шкільного методичного об*єднання

вчителів природничого циклу від 03.09.20 року

Присутні-8

Відсутні-0

Порядок денний 

1. Обговорення виконання плану роботи за минулий та корекція плану на поточний        навчальний рік.(Всі члени ШМО)

2. Аналіз  навчальних програм, підручників на 2020 – 2021 навчальні роки. 

   Про нормативні документи в галузі освіти.( Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів,розміщення у блозі ШМО) (Тарасова І.А.,Коваль Р.М.).

3.  Готовність кабінетів біології, фізики, географії , та хімії до роботи в новому    навчальному році. (Всі члени ШМО)

4. Поповнення завдань для діагностичних контрольних робіт,проведення після корегую чого навчання. (Всі члени ШМО) 

5. Особливості викладання предметів природничого циклу в 6 та 11 класах . Аналіз результатів ЗНО за 2020 н.р.  (Тарасова І.А.).

7. Затвердження календарно-тематичного планування вчителів МО на І семестр 2020-2021 н.р. (Тарасова І.А.)

8.Робота з обдарованими дітьми. Підготовка учнів до шкільної олімпіади під час карантинних обмежень. (Голова ШМО)

9.Підготовка до ДПА та ЗНО,  участь учнів у Всеукраїнських конкурсах різного спрямування. (Голова ШМО)

10. Висвітлення новин у роботі ШМО на сайті гімназії у блозі ШМО.(Коваль Р.М.)

Рекомендації 

1.Рекомендувати вчителям індивідуально ознайомитись з нормативними документами, новими програмами та змінами, а саме звернути увагу, що передбачає програма навчання з географії, хімії, фізики, біології для 11класів,природознавства та основ здоров*я ; на чому базується методичні засади сучасного навчання. Дотримуватись методичних рекомендацій стосовно викладання предметів у 2020 – 2021 н.р.

2.З метою збереження «золотого фонду» школи,на період карантинних обмежень ,продовжити надавати індивідуальні консультації обдарованим дітям, які брали участь у  олімпіадах з географії, хімії, фізики та біології . Скласти графіки консультацій роботи з обдарованими дітьми. При необхідності проводити дистанційні консультації та уроки.

4.  Постійно підвищувати фахову компетентність вчителів шляхом самоосвіти та обміном досвіду, участі в онлайн конференціях .

5. Підвищувати фаховий рівень шляхом підписки сучасної педагогічної періодики,проходженні різноманітних тренінгів та онлайн курсів для вчителів.

8. Результати діяльності ШМО висвітлювати у блозі ШМО вчителів природничого циклу.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

ІІ  засідання (січень)

Тема:  Модернізація навчально-виховного процесу під час дистанційного та змішаного навчання  шляхом     впровадження сучасних інноваційних технологій.

Мета:

      розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.; 

      охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;

      розширити знання  вчителів про інноваційні методи та дистанційні  форми навчання.

Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.

 

1. Компетентнісний потенціал навчальних предметів. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (Перегляд відео).                                                                                           (Члени ШМО)

2.«Теоретичні аспекти проектних технологій навчання»

                                                                                              (Тарасова І.А) 

3. «Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної активності на уроках природничого циклу»

                                                                                                  (Дорошенко Л.М)

4. Метод “перевернутого навчання” під час дистанційних занять

                                                                                                      (Доценко Т.М)

5. З досвіду роботи впровадження проектних технологій на уроках фізики, біології, географії (веб-квести)

                                                                                                   (Члени ШМО)

6. Застосування педагогічной технології “перевернутий клас”: плюси та мінуси.

                                                                                                   (Ковальчук М.М)

7. Майстер-клас. «Я роблю так це»

                                                                                (Бондаренко Е.Е., Колісник В.О)

  

Протокол №2

Засідання шкільного методичного об*єднання

вчителів природничого циклу від 28.01.21 року

Присутні-8

Відсутні-0

Порядок денний

1. Проведення круглого столу: «Компетентнісний потенціал навчальних предметів. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (Перегляд відео).                                                                                                          (Члени ШМО)

2.Виступ «Теоретичні аспекти проектних технологій навчання»

                                                                                              (Тарасова І.А)

3. Виступ «Метод проектів як засіб підвищення пізнавальної активності на уроках природничого циклу»

                                                                                                  (Дорошенко Л.М)

4. Виступ Метод “перевернутого навчання” під час дистанційних занять

                                                                                                      (Доценко Т.М)

5. З досвіду роботи впровадження проектних технологій на уроках фізики, біології, географії (веб-квести)

                                                                                                   (Члени ШМО)

6. Виступ «Застосування педагогічной технології “перевернутий клас”: плюси та мінуси».

                                                                                                   (Ковальчук М.М)

7. Майстер-клас. «Я роблю так це»

                                                                                (Бондаренко Е.Е., Колісник В.О)

 

Рекомендації:

1.Опрацювати теоретичний матеріал щодо впровадження інноваційних технологій навчання.

                                                                                            (Всі члени ШМО)

2. Використовувати інноваційні методи та форми навчання на уроках.

                                                                                                    (Всі члени ШМО)

3. Підготувати  тренінг (практичне заняття  з педагогами «НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ ЯК СПОСІБ STEM-НАВЧАННЯ  УЧНІВ»  ) на тему: «Банк інновацій».

                                                                                             (Всі члени ШМО)

4.Розглянути на наступних засіданнях питання «Система оцінювання здобувачів освіти» під час уроків з використанням інноваційних методів навчання.

                                                                                                  (Голова ШМО)

5.Ознайомити членів ШМО із поняттям «Академічна доброчесність»

                                                                                          (Голова ШМО)

--------------------------------------------------------------------

ІІІ засідання (22 березня 2021 року)

Тема:"Інституційний аудит в закладах освіти"

Мета:розглянути як здійснюється внутрішнє та  зовнішнє оцінювання діяльності школи, що базується на ґрунтовному вивченні освітніх та управлінських процесів.

1.Розглянути основні рекомендації адміністрації закладу щодо наповнюваності методичних блогів та власних блогів відповідно до внутрішньої системи якості освіти - аудит.

(Голова ШМО)

2.Система оцінювання здобувачів освіти ("Абетка директора школи")

(Голова ШМО, презентація)

3.Академічна доброчесність (перегляд відео)

(Голова ШМО)

4.Інституційний аудити в закладах освіти (основні аспекти)

(Директор закладу Свічкарьова І.Б.)

5.Аналіз стану викладання предметів у 2020-2021 н.р (географія, основи здоров*я)

(Завуч з НВР Тарасова І.А)

6.Різне, вироблення рекомендацій

(Всі члени ШМО)


Протокол №3

Засідання шкільного методичного об*єднання

вчителів природничого циклу від 22.03.21 року

Присутні-8

Відсутні-0

Порядок денний

1.Розглянути основні рекомендації адміністрації закладу щодо наповнюваності методичних блогів та власних блогів відповідно до внутрішньої системи якості освіти - аудит.

(Голова ШМО)

2.Система оцінювання здобувачів освіти ("Абетка директора школи")

(Голова ШМО, презентація)

3.Академічна доброчесність (перегляд відео)

(Голова ШМО)

4.Інституційний аудити в закладах освіти (основні аспекти)

(Директор закладу Свічкарьова І.Б.)

5.Аналіз стану викладання предметів у 2020-2021 н.р (географія, основи здоров*я)

(Завуч з НВР Тарасова І.А)

6.Різне, вироблення рекомендацій

(Всі члени ШМО)

Рекомендації

1.Проаналізувати та поповнити власні блоги та сайти усим членам ШМО. 

2.Вчителям, що відповідають за кабінети, проаналізувати матеріально - технічне забезпечення кабінетів та внести пропозиції щодо поповнення матеріальної бази.

3.Голові ШМО розмістити на блозі ШМО критерії оцінювання з предметів природничого циклу.

4.Проводити уроки , виховні заходи, оцінювати учні з урахуванням компетентнісного підходу.

5.Вивчити питання по формуванню та реалізації індивідуальних освтніх траекторій для здобувачів освіти.

6.Дотримуватись академічної доброчесноті усим учасникм освтнього процесу.

7.Голові ШМО скласти методично - інформаційний буклет "Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості школярів" та розмістити його на блозі ШМО.

Комментариев нет:

Отправить комментарий